27 Haziran 2010 Pazar

kivi

ühüüüü ya ben gelinliğe karar verdim zannediyordum ama karar verememişim:((( hala gelinlik modeli düşünüyorum allahım ne karArsız bi kiviyim ben:((nesyseki karar verdiğim bişe var bu hafta:))balayı yerimize karar verdik kemerde mirada del mar 'a gidecez inşalah.
dün tüm gün gelinlik baktık desem yeridir ama sonuç yok tabiki de!tuni benle dalga geçio diyor ki ''düğünde gelinlik giyemicen sen,bende gelinlik giyen bi gelin bulurum''diyoorrrr. öznur teyzemle eksik listesi yaptık ohohooo daha neler neler alınacak ayrıca annemin bana göstermediği bissürü çeyizim varmış da haberim yokmuş daha dün gördüm onları da,çok zevkliydi yaa:))
dün gezmekten ayaklarıma kara sularr indi öğlen 1 den 8 e kadar gezdik sonra kuzularla buluşup kaktüsparka gittik tunide süpriz yaptı geldi oh çok iyi geldi açık hava kuzular ve tuni:)))
uykum geldi yatıyorum şimdilik bu kadar öptüm hepiciğinizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder