14 Haziran 2010 Pazartesi

Görümce Börülcee Yeliz Kardeş Derkii ;

Kivi kuş, önce sarı gelinimdi sonra kara trenim oldu:Pp seni okadar çok seviorum kii bak sonunda nüfusuma da alıyorum babacığımın soyadını daimi taşıyacak tek kızı ailemize hoş geldin:)
O kadar çok anımız iyi günümüz kötü günümüz oldu ki hepsi film şeridi gibi gözümün önünde yine:)yaşlandım çok duygusal oldum ben...Akgün ablamın deyişiyle tuna fish:)) cnm kuzim hep söylerim benden daha iyi kalpli melek gibi iddialıyım yok böyle bi erkek olamaaz bi tane daha..En sevdiğim hikayem bi kez daha anlatmazsam çatlarım kusura bakmayın şimdiden bininci baskı:))Yine her zamanki gibi aklımda cin fikirler gittim kuzimin yanına seni bir kız arkadaşımla tanıştırmak istiyorum ama bu kız ne hoşlanacağın ne de çıkacağın kızlardan biri bu senin evleneceğin kız olacak diyorum kendime güvenim tam tuny gazı almış bi kere gerilimi arttırmak için bir 6 ayda süründürüp tanıştırmıyorum ve beklenen an o suskun utangaç çocuk susmak bilmiyor ağzı kulaklarında kırmızı yanaklı ikilimin:) işte neyse o günden bugüne hayatta yaptığım en hayırlı iştir heralde(nil için ablama yaptığım baskıları yalvarmalarımı ve dualarımı da atlamadan)Siz birbiriniz için yaratılmışsınız ve çok mutlu olacaksınız bunu biliyorum ve her güzel anınızda kalbinizde olmaya devam etmeyi umuyorum.
Kıvanç okadar ufak tefek cici bici bişeysin ki bütüün o cırbıklıkların 'BANA KARŞI GELME' emir komuta zincirin(örnek olay:belime balon bağlayıp çıkartmama izin vermemen evin içinde arkamda balondan kuyruğumla gezdirmen),uykuculuğun birlikte geçirdiğimiz her gecede nedense 'ama ben dün gece geç yattım sabahta çok erken kalktım' diye bahane uydurup bir gözünün yatakta olması,litre litre dondurma yiyebilme kapasiten ve ayrıntı vermek istemiyorum ama sindirim sisteminin altı bezli oyuncak bebeklerle aynı hızda olması da dahil bütün komik özelliklerinle birlikte sana bayılıyoruuuum dolayısıyla da bu yoğun çeyiz hazırlığı döneminde seni çok özlüyorum:)ama biliyorum yine hayatımızda yeni bir dönem açılacak bir daha hiç bişey eskisi gibi olmayacak ve biz buna da alışıp uyum sağlayacağız.Tuna dan bir alıntıyla sözlerime son vermek istiyorum YAŞASIN KIZLAR:)
P.S. bu açılış konuşmamdı kivinin evlilik maceraları ve kararsızlıklarıyla tabiki de ben de uğraşıcaam:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder