9 Haziran 2010 Çarşamba

kivi der ki:
caaaanıııım ablam süppersin herzamanki gibi,çok güzel olmuş ellerine sağlık gerçi bütün kirli çamaşırlarımı dökmüşsün ama olsun:)))enişteeeee sen de ablamdan geri kalmıosun haa:)))
tam 3 ay var dğünümüze,çok heycanlıyım,stresliyim,mutluyum,huzurluyum..çok yoğun geçio günlerim ama bi okadar da zevkli darısı canlarımın başına:)))
düğünüme az kaldı ama gelinliğe karar veremedim,koltuklara karar veremedim..daha doğrusu karar verdim gibi oldum sonunda:)))ama önemli şeyler bunlar ya sonradan pişman olmaktansa iyice düşünmek istedim ondan yani:))bu arada sevgili nedimelerim sizlerde elbise saç baş düşünün,sizin için güzel planlarım var;)hadi hadiii 3 ayımız kaldı deişik,güzel fikirlerinizi beklioruuummm.
sizi çoooook seviorum,gelişmelerden sizi haberdar edecem,burda buluşmak üzere hoşçakalın:))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder