14 Haziran 2010 Pazartesi

kivi der ki:

canım kardişim görümcem börülcem bnde seni çoook seviorum hepiniz iyiki varsınız,anacım ben iyice yaşlanıyorum galiba ya her okuduğumda duygulanıyorum:))ya buarada küçük ablAcık ''düzgün yazın'' uyarını dikkate aldım ama inan çok zorlanıyorum:))
müjdeeeee kararsız kivicik gelinliğine ve oturma odası takımına karar verdiiiiiiiiiii:)))))inşalah kayınvalideciğim yazlıktan bu hafta gelcek,mobilya,gelinlik... o işleri halletcez.tuna da işle yeni ev arası mekik dokuyor.banyonun seramiklerini yaapmaya başlıyor işçiler.
bugün dans kurslarını araştırdım,temmuzda tunyla dans kurusna gidioruz tango vals rumba karışımı düğün dansı öğrencez:))balayı için otelleri araştırdım ama herzamanki gibi ama ne tuna ne ben karar veremedik nolcak bizim bu kararsızlığımız,ama nası uyumlu çiftiz her huyumuz aynı:))))
şimdilik bu kadar yeni gelişmelerle karşınızda olacağım esen kalıınnnn:))))

1 yorum:

  1. büyük abla da diyor ki...
    teknolojiyi sadece kullanması gerektiği kadar kullanan ve devamı için zorunlu kalmadıkça çaba göstermeyen büyük ablanın bu bloğa erişebilmek için zorlandığını belirterek başlayayım söze:) efendim küçük ablamız her zamanki gibi orijinal buluşuyla kendini gösterdi.facebook, vs.. gibi sosyal paylaşım mecralarından uzak duran ben büyük abla da söz konusu kivicik olunca bu duruma kayıtsız kalamadım tabii:)
    isteme ve nişan faslındaki babamızın enteresan sözleri ve davranışları da ayrıca bir konu ama son numaramı vermekte zorlanıyorum' mesajları olarak algılandığından tekrar girmeye gerek yok:)
    müjdeyi aldık, kivicik sonsuz görüş alışverişlerinden sonra gelinliğe karar vermiş:)
    sırada diğer işler var ve her zamanki gibi ben büyük ablayı düğüne yakın müthiş bir koşturmaca bekleyecek gibi görünüyor...şimdiden ruhen hazırlıyorum kendimi ...
    bu arada kivi bizim kıyafetler için de çoktan ültimatomu verdi: 'tuvalet giyilecek!' o kadar...tabi kıyafetin renginin nedimelerle çakışmaması, pişti olunmaması gibi temel sorunlarımızı da şimdiden biliyoruz...önlem alacağız hep birlikte...
    şimdilik bu kadar... hepinizi öptüm
    not: yazım kurallarına ve türkçemize olabildiğince dikkat ederek hepinize selamlar efendim

    YanıtlaSil