9 Haziran 2010 Çarşamba

kararsız kardeşcik

az önce telefonda konuştum, halen oturma grubuna karar verememiş 1 aydır...
aslında ben bu blogu 3 ay önce açmalıydım, çünkü isteme, söz ve nişan faslı geride kaldı
böyle o kısımlardaki hikayeler kaçmış oldu ama kivide malzeme bol üzülmeyin

ben en iyisi isteme faslından başlayayım...
son gün öğleden sonra... akşama tuna fish'in tüm ailesi toplanıp gelecek, büyük ablanın canı çıkmış ev temizlemekten
anne zaten yorgun
ben de hafif depresyon hafif üzüntü modundayım başka sebeplerden daha kivinin üzüntüsüne kapılmamışım
zilli ne elbise giyeceğini bilmiyor, son ana kalmış yine
benim elbiseyi getirdim ankaradan dar geldi kardeşciğe
bir elbise almış nişan elbisesi diye kıyamıyor giymeye
ben , büyük abla, anne hep onu giy diyoruz
yok diyor ben nişanda ne giyeceğim
e salak kız yenisini alırsın
yok diyor ben aradım taradım bütün şehri ama başka kıyafet yok, hadi nişana elbise bulamazsam..
tamam o zaman istediğini yap diyoruz
diyoruz da başka elbiseler uygun gelmiyor hiçbirimize..
neyse akşam oluyor
geliyor bizim tuna fish'in ailesi
o da ne ailenin erkekleri bile evin içinde giymek için ayrı ayakkabı getirmişler, hmmm diyoruz
20'nin 2'li kombinasyonları (permitasyonu da olabilr) şeklinde nasılsınız muhabbetinden sonra
bizim kızı isteyecekler diye bekliyoruz
ama benim bol bol tuvaletim geliyor
ikide birde tuvalete gidiyorum derken kaçırıyorum bizim kızın isteme faslının ilk yarısını
geldiğimde babam sözü enişteye devretmiş
ben veremem o versin kızımı durumları
enişte şaşırıyor tabi, verdim gitti diyor...
bir alkış kopuyor salonda
herkes ne kadar seviniyor kivinin evlilik durumuna...
sonra evdeki bütün genç kızlar mutfak-salon arasını arşınlıyoruz defalarca
ikram faslı başlıyor işte
tatlı yiyelim tatlı konuşalım dimi kivi?
aaa bu arada tuna fish'in kravatı da bizim kivininki gibi pembe...hm anlaşmış bunlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder