3 Temmuz 2010 Cumartesi

kivinin kına gecesi sorunsalı-büyük abladan

yelizcim ezocum tatlı kuzularım,  iyi ki siz varsınız da azıcık bizim yükümüzü hafifletiyorsunuz. dün izmirdeydim. tuvaletimi aldım. bu arada kiviyi arayıp kına gecesi yapıp yapmayacağını sordum. eğer yapacaksa şimdiden çok beğendiğim ikinci kıyafeti de alayım diye. tabi ki bizim kararsız kızımız önce yok ya dedi. sonra bilmem ki aslında ben istemiyorum dedi. sonra sen istersen al hazır bulunsun dedi.....vs. bu sabah ben de ona nişan kıyafeti sorunsalı gibi bir kafa ütülemece istemediğimi net bir dille anlattım ama bilmiyorum tabi. sizce de kivi kına yapacak mı??? bence yapacak ama bizi de kanata kanata. o yüzden yelizcim ve ezocum bu olaya da gelinlik sorunu çözülür çözülmez el atmanızı istiyorum. bu arada sevgili nedimeler ben parlak gümüş rengi taşlı kuyruklu bir elbise aldığımı sizlere duyurmak isterim. hani pişti olayı :)
hepinizi öptüüüm 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder